Shino Tour

TUR
45 KİŞİ İLE
SINIRLIDIR.
1.GÜN :
17.08.2014 / İZMİR-TRABZON-OF-UZUNGÖL
Saat 08:00’de Adnan Menderes Havalimanı’nda buluşup, Pegasus Havayolları uçuş ile saat 09:35’te Trabzon’a
hareket ediyoruz. Saat 11:30’da varışımızın ardından, Of‘a hareket ediyoruz. Burada Çay Fabrikası ziyaretinde
bulunup, çay üretimi hakkında bilgi alıyor ve hangi aşamalardan geçtiğini bir uzmandan tüm detayları ile
dinliyoruz. Karadeniz in nefis çayını içtikten sonra, Çaykara üzerinden, 1090 m. yükseklikte etrafı tamamen çam
ormanlarıyla kaplı vadinin tam ortasında bulunan Uzungöl’e çıkıyoruz. Muhteşem manzarasını seyrederek,
yapacağımız yürüyüşlerle bu doğa harikası yaylanın tadını çıkarıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama yayladaki
otelimizde.
2.GÜN :
18.08.2014 / UZUNGÖL–SARP–BATUM–AYDER
Sabah kahvaltısını yayladaki tesiste aldıktan sonra, Hopa‘ya doğru hareket ediyoruz.. Yeşille Mavinin harika
manzarası eşliğinde Rize, Çayeli, Ardeşen, Arhavi, Hopa sahil yolunu takip ederek, Sarp’a doğru yol alıyoruz. Sarp
sınır kapısında gerekli gümrük işlemlerinin ardından Gürcistan’a geçiyoruz. Gönye Kalesi’ni görüp, Çoruh Nehri’ni
geçerek Batum’a ulaşıyoruz. Dünya’daki bütün bitki türlerini barındıran Botanik Parkı’nı gezdikten sonra,
Katedrali, Şehir Parkı’nı, Medea Anıtı’nı, Sanat Müzesi’ni geziyoruz. Batum Limanı’nı görüp, çarşısında
vereceğimiz serbest zamanla birlikte Batum’daki gezimizi tamamlıyoruz. Sarp Sınır kapısından Türkiye’ye geri
dönüp, Hemşin, Hala, Polovit, Elevit ve Tunca dereleri ile beslenen ünlü Fırtına Deresini ve Çamlıhemşin’den
sonra Hala Deresini takip ederek, 1350 Mt. Yükseklikteki Ayder Yaylası‘na çıkıyoruz. Kalegon Mevkii, Gelin Tülü
Şelalesi ve Ayder Yaylası’nda yapacağımız yürüyüşlerin ardından otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve
konaklama Ayder Yaylası’ndaki otelimizde.
3.GÜN :
19.08.2014 / AYDER–ÇAYELİ–RİZE–AKÇAABAT-SÜMELA
Sabah kahvaltısını yayladaki otelde aldıktan sonra, Ayder Yaylasından ayrılıyoruz. Ardeşen’den Çayeli’ye doğru
yolumuza devam ediyor ve ünlü Rize Bezi alışverişi için serbest zaman alıyoruz. Rize‘de yapacağımız şehir turunun
ardından, Trabzon’a doğru yolumuza devam ediyoruz. Sürmene’de bıçak alışverişi için alacağımız kısa molanın
ardından, Akçaabat ın meşhur köftesini yedikten sonra Trabzon üzerinden Maçka yoluyla Sümela Manastırı‘na
gidiyoruz. 1150 metre yükseklikte Altındere Milli Parkı sınırları içerisinde bulunan, halk arasında Meryem Ana
Manastırı olarak ta bilinen bu önemli eseri geziyoruz. Daha sonra, Maçka’daki otelimize yerleşiyoruz. Akşam
yemeği ve konaklama otelimizde.
4.GÜN :
20.08.2014 / ZİGANA–TORUL-KARACA MAĞARASI-AKÇAABAT-TRABZON
Sabah kahvaltısını yayladaki tesiste aldıktan sonra, ünlü Zigana Geçidi’nden geçerek Torul‘a ulaşıyoruz. Burada;
Damlataşı şekilleri, dikit, sarkıtları ile görülmeye değer Karaca Mağarası‘nı geziyoruz. Daha sonra, Trabzon’da;
Ayasofya Kilise’ni geziyor ve Trabzon’a özgü gümüş işleme sanatı örneği olan “Kazaziye”(hasır bilezik), alış verişi
için serbest zaman alıyoruz. Ardından, şehri tepeden gören Soğuksu semtine çıkıp, Atatürk Köşkü‘nü geziyoruz.
Kent merkezinde Gülbahar Hatun Camii ve Külliyesi’ni görüp, Trabzon’un en canlı caddelerini gezmek üzere,
serbest zaman alıyoruz. Akşamüzeri, Akçaabat’a geçip, ünlü köftesinden tatma şansımız oluyor. Yemeğin
ardından, saat 21;00’de havaalanı‘na geçiyor, gerekli işlemlerden sonra Sun Express Hava Yolları’nın XQ 9271
sefer sayılı uçuşu ile 22.35’te İzmir‘e hareket ediyoruz. Saat 00:35’te ulaşıp bir başka Shino Tour
organizasyonunda buluşmak üzere ayrılıyoruz.
TUR BEDELİ
İKİ KİŞİLİK ODADA KİŞİ BAŞI
TEK KİŞİLİK ODADA (SNGL.)
ÇOCUK (4-12 YAŞ)
FİYATA DAHİL OLMAYAN SERVİSLER:
Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
3 Gece Otellerde ve Tesislerde Konaklama
Alınan Sabah Kahvaltıları (3) ve Akşam Yemekleri (3)
Batum Turu
Yurt Dışı Çıkış Vergisi
Sümela Minibüs Ücreti
BATUM GEÇİŞİ İLE İLGİLİ UYARILAR:
Batum’a TC Nüfus cüzdanı ile geçilebilmektedir. Eski, Yırtık, yıpranmış Kimlikler kabul edilmemektedir! Tur
tarihleri süresince iki ülke arasında vizesiz ve pasaportsuz, kimlikle geçiş izni protokolünde değişiklik olması
halinde acentamız programda değişiklik yapma hakkına sahiptir.
Anne ve babası ile birlikte olmayan ve BATUM’a geçmek isteyen 18 Yaş Altı misafirlerin, noter onaylı
Muvafakatname almaları gerekmektedir. Aksi halde sadece annesi veya sadece babası ile katılan 18 Yaş Altı
kesinlikle geçiş yapamaz.
TUR NOTLARI:

Otellerden hareket saatlerini rehber belirleyecektir ve iklim koşullarına göre programda değişiklik yapabilir.
Çocuk fiyatları, iki yetişkin yanında konaklamak kaydıyla geçerlidir.
Turlarda pratik hareket etmeyi kolaylaştırmak için bir büyük valiz ve bir küçük çanta ile katılmanızı tavsiye ederiz.
Uçak yolculuğu esnasında yolcu başına serbest bagaj hakkı sınırı 15 kg’dir. Her yolcunun kabin içine 36 cm (yükseklik)
x 23 cm (en) x 56 cm (boy) ebatlarında bir parça eşya alma hakkı vardır ve bu bagajın ağırlığı 6 kg. sınırını geçmemelidir.
Ekstra valiz veya ağırlıktan veya ödenecek ekstra bagaj ücretinden Shino Tour ve tur rehberi kesinlikle sorumlu değildir
 Yukarıda belirtilen uçuş saatleri Hava Yolları’ndan alınmıştır. Uçak saatlerine gelebilecek herhangi bir değişiklikten,
uçak iptalinden, uçağın teknik aksaklıklarından dolayı ortaya çıkabilecek rötarlardan, yolcunun uçuşları kaçırmasından
kaynaklanan aksaklık veya doğabilecek problemlerden acentamız kesinlikle sorumlu tutulamaz.
TUR PROGRAMLARIMIZ 4077 SAYILI TÜKETİCİ KANUNUNA UYGUN OLARAK HAZIRLANMIŞTIR. TOPLAM 2
SAYFA’DAN OLUŞUP AYRI AYRI DÜŞÜNÜLEMEZ.